fredag 30. april 2010

Ønsker DU en sponsor?

Hvis det er noen der ute som kunne tenke seg en sponsor, ta gjerne kontakt! :) Jeg kommer etterhvert til å ta en del bilder av kundene mine og legge ut her (hvis det er greit for dem altså) , men det hadde vært gøy om det er noen der ute som kunne tenke seg å prøve produktene og si hva dere synes! Vi har selvfølgelig mye produkter, så det trenger ikke nødvendigvis å være sminke det er snakk om :) Ta en liten rundtur på webshop'en og finn de produktene du kunne tenke deg å prøve og skrive om. Skriv så en kommentar i bloggen om hvilke produkter du ønsker, ca. hvor mange besøkende bloggen din har pr. dag og litt om deg :) http://cosmopharmas.com/NO64504

6 kommentarer:

  1. JA! Bloggen vår ønsker seg sponsorer :)

    Vi er et kjærestepar som blogger, jeg (Vedis) er lidenskapelig opptatt av mote, skjønnhet, hud og hår.
    Klaus er en skihopper, på junior landslaget, og han er den beste i sitt årskull i landet.

    Vi er 17 & 18 år.

    MVH
    www.vedisogklaus.blogspot.com

    SvarSlett
  2. - vi er åpne for testing av ALT!
    Og har på en god dag ca 500, en normal dag ca 400 sidevisninger.

    Klaus skal forresten være med i en reklame neste uke, og det kan da forventes at bloggen sin trafikk øker noe fremover i tid.

    SvarSlett
  3. Hei! Jeg kunne gjerne tenke meg å teste produkter og skrive omtaler om det på bloggen min!:-) Jeg er 22 år og utdannet make- up artist, skriver om make- up, hud, hår og ellers alt mulig innenfor skjønnhet.

    Bloggen min har veldig variert med besøkende, jeg ønsker å få mer lesere- derfor må jeg ha noe gøy å skrive om!;-) Jeg kunne tenke meg å teste sminke, kroppsprodukter (der leter jeg etter noen gode favoritter) og produkter som skal rense kroppen. Jeg kan også teste andre ting dersom du ønsker det, bortsett fra hudpleie (der holder jeg på å teste noe annet for tiden)!:-D Ta kontakt om du ønsker jeg skal teste noe. MVH Laila- ladnavya@msn.com Ha en fin søndag!:-D

    SvarSlett
  4. Jeg kunne gjerne tenkt meg og prøvd produkter. holder på med makup dagelig og tester ut alt :) Jeg skrier for det meste på bloggen min om sminke hår og negler. Jeg er frisør og negledesigner i tillegg :)
    Håper på kontakt..
    marthinussen_88@hotmail.com

    SvarSlett
  5. Hei! jeg kunne gjerne teste ut de to her: Lipstick #329 Nude og Mascara LashFlash Black. Kanskje ha en konkurranse. Jeg kan lage reklame via YouTube eller Instagram. Ta kontakt på instagramen min: emilielgr

    SvarSlett
  6. jeg vil gjerne teste produkter å vlogge om dem på offentlig fb

    SvarSlett