søndag 30. mai 2010

Kjør forsiktig!

Jeg kom over denne videoen i en blogg og "måtte" bare se den... Trafikksikkerhet er noe som har opptatt meg veldig siden jeg 15 år gammel var "første vitne" til en tragisk ulykke. Min far og jeg kjørte på motorveien i Sandnes (Rogaland) og skulle til Mandal (Vest-Agder) da det utenkelige skjedde. Bilen i motsatt kjørefelt "jeina" over i vårt kjørefelt og traff traileren som lå forran oss. Skremmende å tenke på hvor fort alt skjedde. Det kunne likefort ha vært oss han traff... Føreren, en 19 år gammel gutt døde momentant... TRO meg, det skjer RASKT og det kan hende hvem som helst... Det er greit at en tror at en selv er en dyktig sjåfør, men hva med alle de andre sjåførene på veien, er de like dyktige og forsiktige? En liten tankevekker på søndagskvelden...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar