tirsdag 4. mai 2010

Dagens produkt

Det blir vel mer riktig å si "nattens produkt", hehe... Jeg tenkte jeg måtte få skrevet noen ord om et av mine absolutte favorittprodukter før jeg fant senga... Få mer overskudd med Vita Seng! Jeg har selv problemer med depresjoner, og i perioder kjenner jeg at jeg ikke har overskudd i det hele tatt. De få dagene jeg har litt overskudd, blir dette spist opp av alt det jeg ligger på etterskudd med. Hørtes dette kjent ut? For meg har løsningen på dette problemet blitt en kur med Vita Seng. Vitaseng har tradisjonelt vært brukt som et styrkende middel prestasjonsevne og slapphet. Vitaseng er et kosttilskudd med vitaminer, kreatin og ginseng som utgjør et utmerket tilskudd til kosten ved underernæring eller økt fysisk aktivitet. Næringsstoffene vil bidra til å øke og bevare energien. Dette er en kur som går over 7 dager. Kuren inneholder 7 flasker, hvor pulveret ligger adskilt fra væsken, noe som gjør at virkestoffene holder seg ferske og virker bedre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar