torsdag 22. juli 2010

Buzzador - Friskies 2in1

Som medlem i Buzzador får jeg delta i kampanjer, teste ut produkter og fortelle min mening om dem. Jeg deler også med venner og bekjente, slik at jeg også får fortelle om deres meninger. Dette hjelper produsenten og ikke minst, jeg synes det er kjempe morro å få være med på å forme et produkt :D
Denne gangen er jeg med på en kampanje på hundemat. Fighter (bikkja vår) er veldig kresen i matveien, så han vil ikke spise denne maten, men er veldig glad i å få den som godteri/belønning. (Men han vil bare ha de store bitene, ikke de små)... Jada, vi har en rar hund, hehe...
Denne maten er spesiell, da du kan tilsette vann og på den måten få et vårfôr med saus. Fighter vil verken ha det vått eller tørt :s
Synes det er kjempe dumt at han ikke vil spise det, fordi det virker som en kjempe grei måte å variere maten på. Fighter får Royal Canin til vanlig.

Har du noen erfaringer med Buzzador eller Friskies 2in1?
Ikke glem at jeg ønsker å hjelpe deg med dine problemer. Mer info her

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar