torsdag 15. juli 2010

Har du et problem? Jeg vil hjelpe...

Det gikk plutselig opp for meg at jeg kan skrive og skrive om produkter, men jeg er aldri sikker på å treffe på "riktige" produkter...
DERFOR lurer jeg på...
Hva ønsker du å vite mer om?
Har du noen problemer som jeg kan prøve å hjelpe deg med?
Jeg synes det er veldig morro å kunne hjelpe andre. Skulle det dukke opp spørsmål jeg "på stående fot" ikke kan svare på, vil jeg kontakte andre for å få et svar. Håper det kommer inn mange spørsmål til meg. De kan stilles enten her eller sendes på mail. Spørsmål jeg får på mail vil jeg besvare pr. mail, og ikke legge ut navn på bloggen. (Vet at det ikke er alt som er like morro å "snakke" om...) Husk også at jeg ut denne måneden har 25% rabatt på alt i nettbutikken min, så her er det en god anledning til å få hjelp med eventuelle problemer en måtte ha :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar