lørdag 10. juli 2010

Jeg har blitt utfordret

Jeg har blitt utfordret av Laila til å skrive 5 positive ting og 7 ting du ikke visste om megselv. Det har vel kanskje blitt litt få private innlegg, så takk Laila, for at du utfordret meg til dette :D
5 positive ting om meg:
- Jeg er til å stole på
- Jeg gir ikke etter for gruppepress
- Jeg stiller opp for andre
- Jeg har godt humør
- Jeg lærer lett nye ting
7 ting du (kanskje) ikke visste om meg:
- Jeg har problemer med depresjoner (og får behandling for dette)
- Akkurat nå er favorittfargen min lilla
- Jeg har søkt på universitetet i Agder til høsten, på "Økonomi og Administrasjon"
- Jeg er facinert av det alternative, eks. healing og ønsker å lære det selv
- Jeg har en søster
- Min "All time" favoritt TV-Serie er "Friends" (Venner for livet)
- Jeg er skilt
Noen av disse tingene ble forsåvidt veldig personlige, og ikke noe jeg ser for meg at jeg kommer til å skrive så alt for mye om på bloggen min. (Internett er som kjent åpent for alle og det er ikke alle som trenger å vite alt om meg...) Nå har jeg lyst til å sende utfordringen videre til: - Chnattus (De som er interessert i sminke er bare NØDT til å besøke bloggen hennes, hun er helt RÅ på sminke!!! :D) - Maria (Flott moteblogg) - Camilla Henriksen (En flott blogg med noen sterke historier fra hennes liv...) - Makki (Enda en flott sminkeblogg) - Malindus (Ei jente det står STOR respekt av. Hun ble mor til ei skjønn lita jente da hun selv bare var 16 år gammel...)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar