mandag 12. juli 2010

Tilbud til mine koselige lesere

Siden sola stråler og jeg er i så godt humør ønsker jeg å gi alle mine lesere 25% rabatt på alle varer i min nettbutikk. Enten om du ønsker å benytte deg av billige priser selv, eller ønsker å tjene litt penger på dem, det blir opp til deg ;) (Selge til familie og venner)

Fremgangsmåte: - På min nettbutikk http://www.cosmopharmas.com/NO64504 ligger alle produktene. - Finn det du ønsker deg og send meg en mail til anneleneboe@gmail.com - Så mottar du en ordrebekreftelse tilbake fra meg, med riktige priser. - Når jeg har mottatt innbetaling sender jeg varene til deg, rett hjem i postkassen! :D Tips om produkter det har gått mye av i sommer: - Solkremer - After Sun (med og uten selvbruning) - Aloe Vera (For myggstikk, solbrenthet, brennmaneter m.m. "naturens apotek")
- Black Bull (For lenger utholdenhet og kraftigere ereksjon utpå nattetimene ;))
- Afrodite spary (for en ubeskrivelig orgasme i sommernatten ;)) Husk at alle våre produkter er helt naturlige, noe som gjør dem svært drøye i bruk. Begynn heller med litt for mye og smør på mer dersom det trengs.
Tilbudet gjelder ut juli
Ønsker alle en flott sommer med masse flott vær! :D
Har du blitt solbrent i år?

1 kommentar:

  1. Jeg har fått fotkremen jeg vant. Kjennes veldig bra ut:)

    SvarSlett