tirsdag 8. juni 2010

Endelig kan jeg spille Battlefield igjen

Ja, helt siden jeg var lita jente har jeg vært ei "gutte jente". Nå har jeg nå begynt å bruke sminke og blitt litt mer "jente", men joda, jeg liker godt å "leke med guttene", hehe... I dag har jeg altså vært ute og handla ny pc, for å kunne spille BF BC 2!! (Battlefield Bad Company 2) Jeg har spilt alle BF spillene, helt fra det første Battlefield 1942 kom ut. Jeg synes det er KJEMPE morro og så er det SÅ morro når det går opp for gutta at de spiller med/mot ei jente, hehe :) Jeg er med i en lokal klan som kaller oss [41b] så nicket mitt er altså [41b]Anne-Lene. Her er resultatet mitt fra BF2. (Ikke spilt på ei stund, men fornøyd likevel) Nå gleder jeg meg som en unge til å få installert teamspeak og BF på den nye pcen. Prøvde Bad Company 2 for første gang i går og det var så morro å spille igjen. Har ikke spilt på 1 1/2 år nå, men det lå rimelig greit i fingrene likevel :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar