søndag 20. juni 2010

Irriterende nettproblemer

I kveld skriver VG nett at norske brukere rammes av nettproblemer. Jotakk du, jeg har merka det... :S (Vi har Canal Digital) I kveld og igrunnen i hele dag har det vært veldig "random" hvilke sider vi har kommet inn på og Battlefield kan vi ihvertfall bare glemme :( Ikke det at dette er et gedigent problem, for jeg får i det minste blogga og kommet meg inn på Facebook ;) hehe Nå har vi nettopp vært ute med Fighter og trent på innkalling. Jeg er så stolt av han der han kommer løpende i full fart. (Selvom han er mer opptatt av å komme til godtebiten enn til "mamma") Han har blitt så stor og vi har blitt så uendelig glad i ham. Regner med at vi skal prøve å stille ham på utstilling i Rogaland i september. Dette blir første utstillingen både for oss og for ham, så det blir kjempe spennende. Vi var på stor-utstillingen som var i Kristiansand i mai, men da var han for liten til å stilles, så det ble bare sosialisering og "sniking" :) Nå får jeg gå og utnytte tida til noe konstruktivt, kanskje pakke klar baggene til jeg skal på demo i morgen. Gleder meg alltid til å komme meg ut og møte nye, koselige mennesker :) "Prinsen" vår med den maltrakterte lekeballen sin. (Han har fått ny nå :)) Har du hatt problemer med nettet i dag?

2 kommentarer:

  1. Idag er det tydligvis xbox360 som er rammet, level3 her også! Som du selv sier er kanskje battlefield ikke det største problemet, men for meg er Gears of War II det store problemet!

    ARGH!

    SvarSlett
  2. Har heldigvis ikke merka noe problem i det siste jeg :)

    SvarSlett