lørdag 5. juni 2010

Virkningen av Baby Foot

Ja, da er det 4 dager siden jeg testa ut Baby Foot og nå har absolutt resultatene begynt å komme. Jeg flasser vanvittig under beina. Går ut fra tid til annen for å "børste av" beina for å slippe å ha alt flasset inne i huset. Foten min i dag. (Beklager dårlig kvalitet, men bildet er tatt med mobilen...) Jeg må ærlig innrømme at jeg har begynt å revurdere om jeg skal prøve dette igjen. Jeg tenker litt sånn at en ting som gjør at hele huden under beina mine begynner å flasse antageligvis ikke er helt bra for huden... Neste gang tror jeg heller at jeg tar meg et deilig fotbad etterfulgt med en god fotkrem... MEN, morro med alt som er prøvd, og beina ble jo myke der som huden har flassa av... Et lite tips til de som evnt. prøver dette... Jeg var ikke lur nok til å se at det gikk an å "lukke igjen" de tøflene som en skulle gå med. Dette gjorde det derfor veldig vanskelig for meg å få bevegt meg... Hva har du bedrevet dagen med?

2 kommentarer:

  1. Et tips er å ta sokker utenpå plasten igjen, da sitter alt tett!:-)

    SvarSlett