onsdag 16. juni 2010

Trenger tips og råd til kamerakjøp

Jeg har vurdert å kjøpe meg en nytt kompaktkamera, men vet ikke hvor jeg skal begynne i dette virvarret av ulike produkter og merker.
Jeg har maks lyst til å bruke kr. 1500 på det, men har jo selvsagt lyst på mest mulig for pengene ;)
Jeg har tidligere vært borti et kamera som hadde den funksjonen at den kunne velge en farge som skulle vises på bildene, ellers ble alt annet svart/hvitt. (Ja, vet dette kan gjøres i Photoshop, men jeg er enda ikke mester i PS, hehe)
Batterilevetid er også et pluss om er grei
Trenger tips og råd folkens, håper noen kan dele erfaringer med meg, så jeg kan finne meg et greit kamera og så ut litt bilder på bloggen min :D
Hmm, kanskje jeg skulle gå for et lilla kamera, men greit å vite litt om produktet, og ikke bare se på farge, hehe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar