lørdag 19. juni 2010

Jeg vant!! :D

Jeg er med i gruppa "Torunns Drømmekjoler" på Facebook, og det er VIRKELIG drømmekjoler. Hun har så mange flotte kjoler og ikke nok med det, hun er KJEMPE snill!! :D I kveld var jeg med i konkurransen om å vinne denne kjolen i burgunder. Det eneste var at kjolen hadde en ødelagt glidelås, men det går da an å fikse. Siden jeg nå har lagt litt på meg i det siste så jeg på dette som en gylden mulighet til å få en flott kjole, da den var i størrelse 38/40, min nye størrelse... Og GJETT hvem som vant!!!! :D (Det vil si, egentlig var det en Vegard som vant, men det var visst noe kluss med om han hadde slettet kommentaren sin eller ikke...) Uansett, Torunn er så snill at hun har sagt at jeg skal få en kjole uansett om Vegard egentlig har vunnet, så blir det ikke denne, så er jeg sikker på at det blir en annen flott kjole. Til slutt vil jeg anbefale alle å joine siden hennes på Facebook, for å få med seg nyheter og ikke minst alle konkurransene hun har. Tusen takk Torunn!! :)

Kjolen som ble trukket er lik denne, bare i burgunder. (Bildet er hentet fra Torunns nettbutikk)

3 kommentarer:

  1. sv; Nei den har ikke jeg prøvd, men tusen takk for at du sendte meg linken, jeg må nesten bare prøve den ut :D

    Gratulere, Torunn har mange fine kjoler i nettbutikken hennes!

    fra: hellofairytail.blogg.no

    SvarSlett
  2. Gratulerer :) Den var virkelig fin. Når man har en slik kjole i skapet passer det perfekt å få en invitasjon til et bryllup eller noen andre store begivenheter. Du må legge ut et bilde av deg med kjolen når du får den da :)

    SvarSlett
  3. Takk for det Camilla. Må se om ikke jeg kan få lagt ut et bilde jo. Har akkurat vært i bryllup, men det må da gå an å lure noen andre til å gifte seg også, hehe

    SvarSlett