lørdag 26. juni 2010

Vinn flotte premier :)

Det er så deilig at det er sommer, og jeg gleder meg kjempe masse til å reise til Hove denne uka, så jeg bestemte meg for å ha en konkurranse. Kanskje kan jeg glede deg med en liten premie :) Det eneste du trenger å gjøre er å legge igjen en kommentar på dette innlegget. Jeg "låser" innlegget, slik at ingen kan se hvor mange kommentarer som har kommet inn... Kommentar nr. 1 vinner en fotkrem fra Cosmopharma Kommentar nr. 4 (siden det er mitt yndlingstall) vinner en valgfri neglelakk fra Cosmopharma Kommentar nr. 10 vinner en forkrem fra Cosmopharma
Og til slutt vinner...........
Kommentar nr. 20 vinner en valgfri neglelakk fra Cosmopharma

4 kommentarer:

  1. Heisann :-)

    Morsom vri på konkurransen din, siden vi ikke kan se hvor mange som har sendt inn :-)
    Ønsker deg en riktig fin sommer!

    Mvh Merete (m-korsg@online.no)

    SvarSlett
  2. Veldig lyst til å prøve noe fra det merket igrunn=)

    SvarSlett