tirsdag 8. juni 2010

Iphone

Den nye Iphone 4 er nå lansert. Jeg er en av dem som ikke skjønner helt det store med Iphone. Jeg mener det rett og slett er en GENIAL merkebygging fra Apple's side som gjør at "alle" MÅ ha en Iphone. (Enten de egentlig vet hva det er eller ikke...)
Den nye telefonen kommer til Norge i juni og det var kanskje derfor André fikk kjøpt den "gamle" 8gb sin så billig for noen dager siden, hehe...
Til tross for at den både har "superskjerm" HD-video og videochatting er ikke dette en mobil jeg kommer til å invistere i.... Hmm, kanskje jeg rett og slett har begynt å bli gammel, jeg syntes jo sånnt var morro før, hehe...
Vel, designet på telefonen var i det minste blitt bedre enn på de forrige modellene.
Kommer du til å kjøpe Iphone 4 når den lanseres i Norge?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar