fredag 4. juni 2010

Serum

Hva er serum, og hvorfor/hvordan bruke det? Serum er et produkt som påføres før dag-/nattkrem. Dette gjøres for å forsterke effekten i hudpleien. Du kan bruke ulike serum som er tilpasset ulike hudproblemer på en gang. Du kan eksempelvis bruke et serum for urenheter der du er plaget med det, og et fuktighetsgivende serum der du er tørr. Du kan også bruke forskjellige serum morgen og kveld. Har du fet hud, bør du ikke bruke et oljebasert serum på dagtid, da huden din vil se fetere ut. Hvilke serum bruker jeg? - Til hverdags bruker jeg "Total Defense serum" fordi dette serumet akkurat er tilpasset min alder. (Et serum for hud som er mellom 25 og 40 år) Jeg har problemer med tørr hus i ansiktet, men dette serumet gir nok fuktighet til at det ikke er noe problem. Dessuten inneholder den RENOVAGE™, som er et patentert forskningsgjennombrudd som jobber mot cellenes biologiske klokke, ved å stabilisere nedbrytningen av cellene slik at de lever lengre. Dette gjør også at små linjer ikke blir dype rynker... - Når jeg skal legge sminke bruker jeg "CoverSolution Makeup Serum 302" som enkelt og veldig greit er en foundation og et serum i ett. På denne måten sparer jeg både tid og penger :D
Bruker du serum, og i så fall, hvilket?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar