mandag 21. juni 2010

Jeg har blitt gruppeleder! :D

Jeg har altså blitt gruppeleder i Cosmopharma :D Dette er jeg kjempe stolt over og feirer det med å gi alle 20% på alle varer fra nettbutikken. Har du husket Aloe Vera for myggstikk, brennmaneter, solbrenthet? Eller har du lyst til å piffe opp sexlivet i sommer med en pakke Black Bull for lenger utholdenhet eller en flaske Afrodite Spray for kraftigere orgasme? Eller kanskje en Beta Karoten for å bli raskere brun, for å holde på brunfargen lenger og ikke minst for de som opplever soleksem. Mulighetene er mange, og enten det er det ene eller det andre, så er det nå på tilbud hos meg. Tilbudet gjelder til og med i morgen, tirsdag 22. juni og bestillinger sendes til meg pr. mail, eller legges inn i nettbutikken (Oppdaterte priser sendes i ordrebekreftelse på mail, da jeg må regne dette ut manuelt)
Klikk på bildet for å komme til nettbutikken min :)

2 kommentarer: