søndag 27. juni 2010

Jeg vil gjerne vinne....

En personlig almanakk fra Kristine Sundfær sin blogg. Disse almanakkene så kjempe flotte ut.

Du kunne velge tekst og farge på forsiden selv, få 12 måneders ukesoppdateringer med ditt eget design, få egen side inni for å informere om hvem som eier denne almanakken, valgfrie sider helt bakers (sudoku, fargeleggingssider, årsplan m.m), de har tre ulike størelser å velge mellom og kjekk strikk som holder almanakken sammen.

Denne hadde vært SÅ kjekk når jeg (forhåpentligvis) skal begynne på skolen til høsten. Det skal litt til for ikke å blande sammen de dagene jeg skal ut på Cosmopharma demo og andre gjøremål :)

Delta gjerne i konkurransen hennes du også. Jeg vil uansett anbefale deg å ta en titt inn i denne flogge bloggen :)

1 kommentar:

  1. Hei! Kjempekoselig å bli litt kjent med deg i går=)
    Lagrer bloggen din jeg, så titter jeg innom litt innimellom;)

    SvarSlett