fredag 18. juni 2010

Irritert...

Er det en ting som irriterer meg, så er det bloggere som KUN er ute etter gratisting. Det kan være en veldig god og besøkt blogg, men hvor seriøst blir det når ikke omtalene er ærlige? Jeg kom nettopp over ei som jeg har sendt en maskara til... Jeg sendte henne en maskara som hun skulle teste, og det virka som ei voksen og seriøs dame, så jeg gledet meg til å høre hva hun svarte. Etter en måned fikk jeg til svar: "Hei. Jeg har prøvd mascaraen og likte den veldig godt! :) Den er nok kanskje min nye favoritt! Jeg vil gjerne teste noen flere produkter før jeg skriver om dem." Jeg har dessverre (eller heldigvis viser det seg vel kanskje...) ikke fått sendt flere produkter til denne jenta/dama og i dag er jeg inne på bloggen hennes og leser at hun svarer at hun har prøvd maskaraen til Cosmopharma og at den var skikkelig dårlig. (Spørsmål fra en leser om hun har prøvd noe fra Cosmopharma) Jeg konfronterer henne med dette på mail og får til svar: "Jeg likte maskaraen veldig godt, men syns det ble litt useriøst når jeg aldri hørte noe mer fra deg, så da gidder ikke jeg å skrive noe positivt om produktene heller :)" Joda folkens, jeg er HELT enig i at jeg har brukt lang tid på å sende henne tingene, men jeg ble vel i utgangspunktet litt skuffet da hun "krevde" flere produkter før hun i det hele tatt ville skrive om maskaraen som hun hadde lovet... Jeg gidder ikke å skrive hvem dette er (svaret hennes på innlegget er nå også slettet fra bloggen hennes) Nå lurer jeg på, hva synes andre om dette? Er det sånn det skal være, er det bare jeg som overdriver eller...? Håper jeg får mange tilbakemeldinger her, da jeg i grunnen ble meget skuffet nå... :s

2 kommentarer:

  1. Jøss!!! Dårlig gjort vil jeg si! Synd når du er så snill og gir bort en mascara til noen som oppfører seg så dårlig. Usj! Du får riste det av deg. Det er nok ikke alle som er sånn heldigvis!

    God helg :)

    SvarSlett
  2. Det er utrolig dårlig av henne. Når man får tilsendt et produkt for å si en mening om det er det bare tullete å kreve mer før man skal si noe. Hun har jo mistet en god sponsor med produkter som ser herlige ut. Jeg har sett litt på hudpleieproduktene på Chosmopharma-nettbutikken. Hun hadde tjent så mye mer på å skrive om produktet, om hun ikke likte det kunne hun jo i såfall ha skrevet på en konstruktiv måte!

    SvarSlett