torsdag 17. juni 2010

Norges BESTE blogg?!

Neida, jeg tror ikke at jeg har norges beste blogg, langt derifra... MEN, hvor morro hadde det ikke vært å jobbe litt målretta mot å bli "bedre" (få flere lesere og kommentarer :)) Derfor har jeg noen spørsmål til dere som gidder å lese dette: - Hvordan fant du bloggen min? - Har du besøkt bloggen min før? - Savner du noe/har du ønsker om hva jeg skal skrive om? - Hvorfor leser du bloggen min? Som takk til de som gidder å ta seg tid til å svare vil jeg trekke ut en (eller flere, alt etter som hvor mange som svarer) heldig vinner av en fotkrem fra Cosmopharma. Trekningen har jeg satt til fredag 25. juni litt utpå dagen :D (De gikk ut på dato nå i juni, men har like god virkning :)) Foot Cream En næringsrik fotkrem med høyt innhold av fuktighet som trekker fort inn. 100 ml. Beskrivelse Denne meget næringsrike fotkremen inneholder en rekke mykgjørende oljer fra Søtmandel, Hvetekim, Avocado, Jojoba og Oliven. Gir avslapning til trette føtter og en følelse av avspenning. Advance Foot Cream trekker fort inn og gir lindring og myke føtter. Anbefales for Anbefales til deg som har tørre og sprukne føtter. Bruk Massér inn fotkremen fra tå til ankler når du måtte ha behov. Brukes jevnilg for å holde føttene pene.

4 kommentarer:

  1. Just nu har jag en tävling på min blogg med priser för 1500kr.

    Det enda jag vill att du ska göra för att ha chans att vinna är att länka till min blogg och motivera varför du ska vinna :)

    Gå in på tävlingens hemsida och var med ! :)
    http://mattans.bloggie.se/2010/aromatech/06/proaqua/17/tavling-med-aromatech-vinn-en-luftrenare-varde-1000kr/

    Endast tävlande från Sverige, Norge eller Danmark

    SvarSlett
  2. Oh fristende krem! Jeg synes man skal blogge om det man brenner for, de beste bloggene jeg vet om er nettopp de med et slags "tema", man finner igjen i alle postene. Så alle disse "hva skal jeg skrive om"-spørsmålene jeg ser går meg litt på nervene, for DU skriver om det DU brenner for. Da kommer leserne for teksten er ektefølt og godt skrevet!!

    Det er nå min mening.

    Jeg fant deg nå via konkurransenett.no

    SvarSlett
  3. - Hvordan fant du bloggen min?
    på konkuransenett.no

    - Har du besøkt bloggen min før?
    njaaa huske ikje heilt

    - Savner du noe/har du ønsker om hva jeg skal skrive om?
    jo at du kan skrive anmeldeser og sånt

    - Hvorfor leser du bloggen min?
    jeg liker at du skifter tema og sånt at man aldri vet hva man kan lese på bloggen din.


    eposten min
    axcella.celeste@yahoo.no

    SvarSlett
  4. Hvordan fant du bloggen min?
    Jeg har googlet litt rundt etter diverse tips ang føttene mine ( av alle ting)
    - Har du besøkt bloggen min før?
    Nei
    - Savner du noe/har du ønsker om hva jeg skal skrive om?
    selv er jeg veldig glad i diverse pusslerier , kortlaging osv . Derfor liker jeg blogger som omhandler det
    - Hvorfor leser du bloggen min?
    Kom som sagt inn her helt tilfeldig. Tror nok jeg stikker innom igjen
    :)

    SvarSlett