onsdag 2. juni 2010

Få gratis gavekort!!!

Jeg har akkurat registrert meg hos Izipoints.com og vil anbefale ALLE andre å gjøre det samme!! Jeg fikk 50 poeng i startbonus og har allerede begynt å tjene flere poeng. Allerede ved 400 poeng kan jeg velge å ta ut gavekort og det er FLERE kjente butikker å velge mellom. Jeg har bare sett raskt over, men jeg syntes det så morro ut med et kurs om "å bli en vinkjenner". Dette "koster" 400 poeng og har en verdi på kr. 395 :) Jeg er dessuten med på konkurranser, bl.a. på gavekort på Nelly.com (se innlegg tidligere i dag for å se hva jeg allerede har handlet fra Nelly :)) Jeg synes dette virker veldig bra og håper mange andre melder seg på, for å få samme muligheter som jeg nå har fått!! :D Ønsker alle sammen en riktig god natt! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar