lørdag 26. juni 2010

Michael Jackson - 1 year ago - RIP

I går var det 1 år siden Michael Jackson, "kongen av pop" døde. Jeg husker at jeg hadde "bad" på kassett da jeg var liten og hørte ganske mye på den. Ellers så synes jeg at sangene hans var veldig bra og at det var kjempe flott hvordan han engarsjerte seg i fattigdom og nød. Personen Michael Jackson har jeg aldri hatt noe veldig "forhold" til, men jeg er rimelig enig i et utsakn jeg har hørt om at "han var et musikalsk geni, som dessverre bikket over". Uansett, jeg har vært på Youtube i dag og funnet en av hans flotte sanger. Dette blir da min måte å hedre dette musikkgeniet på. Mer om hvordan "Jacko" fans over hele verden hedret sin avdøde helt i VG (Visste du forresten at Michael Jackson har "tjent" over 6 milliarder etter sin død...)

Hvilket "forhold" hadde du til Michael Jackson?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar